MinJul!<3

2009-12-25, 10:38:59 / Kategori: my days

Gårdagen  började med att  Frida satte igång larmet haha så  ja vakna direkt:P   ja va faktist spräng trött;P  så jag gick och kolla ja i min  Julstrumpa:)  där hade ja fått lite smått och gott... Sen  blev de att göra i ordning sig och sen kom Rickar och Rebecca å så fick man mer julklappar;) hihi  Sen vidare till min faster där var de enormt mysigt och kul älskar att va där, Goo mat och kalle anka och  underbara släktingar och folk  btw ja fick mandelnJJ haha  sen blev de mer julklappar  och vidare hem  ..  va tvungen att lägga mig på soffan  för de skulle bli ännu mer mat hehe  gästerna trillade in såsmoningom  och mer mat blev de juh,skratt och mys.
Sunesjul  kollade vi på hihi  sen blev de   det man längtat efter, efter hela dan,  öppna alla jävla klappar under garanen;D  de tog tid att öppna alla kan ja säga, värsta berget:P  Men de har vart  otrligt underbar Julafton  saknar den redan!<3    De va min förkortning av julafton! hoppas alla har haft de lika underbar julafton som jag<3  bara ett år kvar nu;D haha pusspuss


Kovacevic



2009-12-25, 12:59:12 URL: http://ellenemina.blogg.se/

Kovacevic

sv: yess det ska jag och min syster dödar mig om vi inte drar till gbg så jäs vi drar dit och har det bäst !! <3



2009-12-25, 13:00:43 URL: http://ellenemina.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?